Pages

Friday, 23 January 2009

ouhh..kensekan semua

saye sangat frust!
pelamin, bilik pengantin, solek2 dan semua2 untuk hari sanding dah setel sebenanye..tapi terpakse di kenselkan harini sebab bonda saye sudah tau gee tu xberape lelaki dan juge bukan perempuan..(saye rahsiekan sampaila hari ni makcik saye yang cakap)jadi untuk amik die mekap saye adalah berdose..saye perlu cari perempuan sejati..

tapi saye suke gee..sbb golongan begini keje nye kemas..mekap nye cantik..dah bayar deposit..bonda soh kenselkan jugak sebelom ayahanda saye tau..
saye sungguh down..

ke nak amik pelamin je..mekap cari orang laen..tapi pelamin die biase jer..semua kedai kat bandar metropolitan tanah merah ni design lebeh kurang.tak banyak pilihan..saye suke mekap sajorr..mekappp..aishh

bonda saye cakap buat bende haram nanti tak berkat..ok bonda saye ikut..

ouh gee..saye kene kawen dengan awak dulu baru awak boleh mekap saye..boleh?

4 comments:

botolbiru said...

jgn la frust magh.
ade hikmahnye tuh
my friend kate kamu sgt lawa~
bangga la tuh.
hehehehe.

yeah xsaba tggu bulan 3 ini
yeah!
singgah la blog saye juga
heehahaha

Anonymous said...

saya setuju dgn pendapat bonda anda..

mrs.spicy said...

hazirah:hari-hari saye singgah ke blo kamu..

anon:huhuhu..saye rase nak kawen ngan gee lah

mrs.spicy said...

ayyoh typo
hazirah:*blog

heeee

sape kawan kamu tu?saye suke~ hahaa
ungki die xtgk depan2 kut..gamba dalam ni mesti la yang dah dipilih2..ekekek